مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 10:562019-11-27ورزشي

اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است/ با کدام سابقه موضع گیری می کنید؟


رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر مسعود اقبالی واکنش نشان داد و گفت:این منصفانه نیست که یک شرایط ویژه و حساس بخواهیم به دنبال تسویه حساب های شخصی باشیم.

- مرتضی محصص به واکنش نشان داد و در این مورد به مهر گفت: نباید در اینگونه مقاطع به دنبال تسویه حساب های شخصی و تخلیه خشم خودمان در مقابل دیگران باشیم.

با نهایت احترام باید بگویم صحبت های اخیر مسعود اقبالی معنایی غیر از این ندارد که ایشان دنبال تسویه حساب های شخصی خودش است و در همین راستا بسیاری از مسائل و حقایق را نادیده می گیرد.

وی ادامه داد: اینکه ما بیاییم و انتقاد کنیم ایرادی ندارد اما بعضی وقت ها بهتر است ابتدا به سابقه و رزومه خودمان هم نگاه کنیم.

شخصی که مدعی انتقاد از همه می شود بیاید و از دستاوردها، کارها، افتخارات و سوابق خودش بگوید.

شما کجا بوده ای و چه سابقه ای داری که الان اینطور موضع گیری می کنی؟ مرتضی محصص افزود: زمانی که تیم ملی در دوره ها و مقاطع مختلف موفق بوده کمیته فنی نقش خودش را داشته و مسئولیت های خودش را انجام داده همینطور که امروز در صورت وقوع هر ناکامی نقش و جایگاه خودش را می پذیرد اما اگر ما در دو مسابقه عملکرد خوبی نداشته ایم با وجود تحقق موفقیت های مختلف در سال های گذشته نمی توانیم به طور کلی عملکرد کمیته فنی را زیر سوال ببریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است/ با کدام سابقه موضع گیری می کنید؟

اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است/ با کدام سابقه موضع گیری می کنید؟